14 januari 2023 Vertrek Dubai

8 februari 2023 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

14 januari

Vandaag vroeg onze wekker, aankleden en nig even lekker ontbijten. Afscheid nemen van de ober en onze handbagage halen.

Om 9.40 uur moesten we verzamelen in het theater om daarna in groepjes van de boot af te gaan. Alleen je handbaggage had je bij je want je koffer moest je in de nacht voor de kamer zetten die brengen zij dan van boord.

We zijn met een taxi naar ons eerste hotel gebracht die had ik een mail gestuurd met de vraag of wij een dagje bij hun bij het zwembad mochten liggen.

we mochten gebruik maken van de douche en kregen ook handdoeken dus we konden ons lekker opknappen. En op naar het restaurant voor onze 500 gram biefstuk spies

om 22.00 uur werden we opgehaald bij het hotel en zijn we naar het vliegveld gebracht

Om 2.00 uur ging ons vliegtuig vanuit dub ai naar Zurich. We hadden weer goede plekken en heel veel beenruimte. Ook had de meneer achter de balie voor onze vlucht van zurich naar amsterdam een plek bij de nooduitgang geregeld super lief dus ook daar veel beenruimte